Low kcal παγωτό φράουλα

Έπιασαν οι ζέστες!! Ένα γρήγορο, γευστικό παγωτό με λιγότερες θερμίδες από το κλασικό παγωτό!

Υπάρχουν 2 παραλλαγές: με κατεψυγμένες και με φρέσκες! Διαλέξτε όποια σας βολεύει.

Όπως καταλάβατε μου αρέσουν πολύ οι φράουλες, αλλά μπορεί να γίνει και με άλλο φρούτο.

Υλικά (για 2 μερίδες)

  • 100γρ παγωμένες ή φρέσκιες φράουλες
  • 1 κ.σ. κρέμα τυρί light (active Philadelphia)
  • 1 κ.γ. μέλι

 

Παρασκευή

  • Αλέθουμε όλα τα υλικά μαζί μέχρι να να πολτοποιηθούν όλα τα υλικά και να δημιουργηθεί ένα ομοιογενές μίγμα
  • Αν χρησιμοποιήσετε παγωμένες φράουλες, τότε θα πρέπει να φάτε το παγωτό αμέσως (μοιάζει πιο πολύ με semi freddo παγωτό)
  • Αν χρησιμοποίησετε φρέσκιες φράουλες, τότε βάζουμε το μίγμα στην κατάψυξη για 3 ώρες. Το βγάζουμε από την κατάψυξη και σερβίρουμε! (Μπορεί να χρειαστεί να περιμένουμε 2-3’ μέχρι να ξεπαγώσει λίγο πρωτού το σερβίρουμε).

Καλή απόλαυση!!

Η μπάλα κλασικό παγωτό φράουλα έχει 120kcal, αυτή η εκδοχή έχει περίπου 50kcal η μπάλα 

όλη η συνταγή έχει 102kcal, 3,1γρ πρωτεΐνη, 2,4γρ λιπαρά και 17γρ υδατάνθρακες, 2γρ φυτικές ίνες

φράουλες, μέλι και τυρί με χαμηλά λιπαρά σε μπωλ
παγωτό φράουλα low cal σε μπωλ
διατροφικός πίνακας παγωτό φράουλα