Το πιο υγιεινό low kcal παγωτό για το καλοκαίρι

 

Έπιασαν οι ζέστες! Ένα γρήγορο, γευστικό παγωτό με λιγότερες θερμίδες από το κλασικό παγωτό!

παγωτό φράουλα

Υπάρχουν 2 παραλλαγές: με κατεψυγμένες και με φρέσκες φράουλες! Διάλεξε όποια σε βολεύει και σου αρέσει περισσότερο.

Όπως σίγουρα θα κατάλαβες μου αρέσουν πολύ οι φράουλες, αλλά μπορεί να γίνει φυσικά και με άλλο φρούτο.

Υλικά (για 2 μερίδες):

  • 100γρ παγωμένες ή φρέσκιες φράουλες
  • 1 κ.σ. κρέμα τυρί light (active Philadelphia)
  • 1 κ.γ. μέλι

Εκτέλεση:

  1. Αλέθουμε όλα τα υλικά μαζί μέχρι να να πολτοποιηθούν όλα τα υλικά και να δημιουργηθεί ένα ομοιογενές μίγμα
  2. Αν χρησιμοποιήσετε παγωμένες φράουλες, τότε θα πρέπει να φάτε το παγωτό αμέσως (μοιάζει πιο πολύ με semi freddo παγωτό)
  3. Αν χρησιμοποίησετε φρέσκιες φράουλες, τότε βάζουμε το μίγμα στην κατάψυξη για 3 ώρες. Το βγάζουμε από την κατάψυξη και σερβίρουμε! (Μπορεί να χρειαστεί να περιμένουμε 2-3’ μέχρι να ξεπαγώσει λίγο πρωτού τοlow kcal παγωτό φράουλα σερβίρουμε).

Καλή απόλαυση!

Όλη η συνταγή έχει 102kcal, 3,1γρ πρωτεΐνη, 2,4γρ λιπαρά και 17γρ υδατάνθρακες, 2γρ φυτικές ίνες

 

 

 

 

low kcal παγωτό φράουλα

Δες επίσης: