fbpx

Ομελέτα με λιγότερες θερμίδες

Χορταστική και με λίγες θερμίδες ομελέτα!

Ιδανικό πρωινό ή σνακ για όποιον θέλει να προσέξει τη σιλουέτα του και να διατηρήσει μια ισορροπημένη διατροφή.

Η συνταγή βγάζει 1 ομελέτα

Υλικά

  • 4 ασπράδια αυγών -135γρ
  • ½ κουπάκι cottage cheese -100γρ
  • 1 πρέζα πιπέρι
  • λίγο ελαιόλαδο για άλειμμα στο αντικολλητικό τηγάνι
ομελέτα
ομελέτα

Παρασκευή

  • Χτυπάμε σε ένα μπολ τα ασπράδια αυγών με το cottage cheese και το πιπέρι
  • Αφήνουμε το μίγμα για 30’ στο ψυγείο
  • Αλείφουμε ένα αντικολλητικό τηγάνι με λίγο ελαιόλαδο και το αφήνουμε να ζεσταθεί
  • Μόλις ζεσταθεί το τηγάνι προσθέτουμε το μίγμα και αφήνουμε για 5’
  • Μόλις η ομελέτα είναι έτοιμη και αρχίζει και ξεκολλάει από το τηγάνι τη γυρίζουμε από την άλλη πλευρά για να ψηθεί και από την άλλη πλευρά
  • Ψήνουμε για άλλα 3’
  • Σερβίρουμε!
  • Μπορούμε τη συνοδεύσουμε με λίγο αγγουράκι και ντοματίνια ψιλοκομμένα
1 oμελέτα με 4 ασπράδια αυγού και 100γρ cottage cheese 1 κλασική ομελέτα με 2 αυγά, 1 κ.γ. βούτυρο, λίγο γάλα και 1 κ.σ. τυρί τριμμένο
έχει περίπου 160kcal έχει περίπου 250kcal

Τι άλλο μπορείτε να φτιάξετε για πρωινό; Δοκιμάστε οπωσδήποτε τη τέλεια συνταγή για κρέπες ολικής 

Ακολουθήστε μας στο λογαριασμό μας στο Instagram για tips/tricks και νέες συνταγές και στο λογαριασμό μας στο Facebook για νέα άρθρα! Έχετε κάποια απορία, ιδέα ή θέλετε απλώς να μοιραστείτε κάτι μαζί μου! Στείλτε μου ένα μήνυμα!

2020-06-08T16:34:32+00:0018/05/2020|Blog, Συνταγές|