Πώς να διαχειριστούμε τη διατροφή μας κατά τη διάρκεια των γιορτών! 

Σιγά σιγά μπαίνουμε στην εορταστική περίοδο. Και όπως κάθε χρόνο, πολύ δε περισσότερο στις ιδιαίτερες συνθήκες που λίγο πολύ όλοι μας βιώνουμε φέτος, να μην είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή για να ακολουθήσει κάποιος ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής. Αν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία μπορείς να ακολουθήσεις  τις παρακάτω συμβουλές για να απολαύσεις μεν τις λιχουδιές των γιορτών χωρίς όμως να ξεφύγεις υπερβολικά από τους διατροφικούς σου στόχους.

christmas dinner table

  1. Καλή ενυδάτωση.
    Να πίνουμε νερό και ροφήματα για να διατηρούμε καλά ενυδατωμένο τον οργανισμό μας. Η ελλειπής ενυδάτωση συχνά δημιουργεί ένα ψευδές αίσθημα πείνας.

  2. Τρώμε όταν πεινάμε.
    Όταν τρώμε τη στιγμή που μόλις έχουμε αρχίσει να πεινάμε, θα μπορέσουμε να έχουμε καλύτερο έλεγχο στο τι και πόσο θα φάμε. Αν περιμένουμε να πεινάσουμε υπερβολικά συνήθως καταλήγουμε σε ένα υπερφαγικό επεισόδιο. Έρευνες δείχνουν μάλιστα ότι όταν τρώμε τη στιγμή που νιώθουμε μία ελαφριά πείνα, το φαγητό έχει καλύτερη γεύση!

  1. Κάνουμε διαλείμματα κατά τη διάρκεια του γεύματος. Χωρίζουμε με το μυαλό μας τη μερίδα μας στα 4. Μόλις φάμε το ¼ του φαγητού κάνουμε ένα διάλειμμα. Ακουμπάμε τα μαχαιροπίρουνα κάτω και αναλογιζόμαστε πόσο πεινάμε και αν απολαμβάνουμε το φαγητό που τρωμε. Επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία μέχρι να συνειδητοποιήσουμε ότι έχουμε χορτάσει ή ότι πια δεν απολαμβάνουμε το φαγητό μας.

Καλές Γιορτές!